U bevindt zich hier: StartDocumentenWat kan ik doen als de installatie niet correct werkt of als ik mijn identiteitskaart niet kan lezen ?

Wat kan ik doen als de installatie niet correct werkt of als ik mijn identiteitskaart niet kan lezen ?

Voor technische vragen rond de eID :

Service Desk van Fedict:
02/518.21.16

Fax: 02/518.26.16
helpdesk.belpic@rrn.fgov.be


U hebt de mogelijkheid om een kaartlezer gratis te krijgen als u een bewoner van Sint-Pieters-Woluwe bent. Ze zijn beschikbaar bij de Dienst Informatica aan het gemeentebestuur.
Indien u geen bewoner van Sint-Pieters-Woluwe bent kan u een kaartlezer in enkele winkels te vinden voor een tiental euros.

Eén kaartlezer met een USB connectie kan met verschillende PC's gebruikt worden. Als de hierna beschreven installatieprocedure op elke PC uitgevoerd werd, kan de kaartlezer in een van de USB poorten van de gewenste PC gesteekt worden (zonder de PC opnieuw te starten).