Feest van de Tervurenlaan op 4 mei 2025: oproep aan de deelnemers
Het Feest van de Tervurenlaan, georganiseerd door de gemeenten Sint-Pieters-Woluwe en Etterbeek, zal opnieuw plaatsvinden op zondag 4 mei 2025. We zouden zeer blij zijn u te mogen verwelkomen.
PRAKTISCHE INFO
- Datum: Zondag 4 mei van 11u tot 19u
- Locatie: Tervurenlaan, van Jubelpark tot Groene Hond
- Opbouw/Installatie: van 8u tot 10u30
- Afbouw: van 19u tot 20u30
- Afsluiting van de inschrijvingen: 31.03.2025
DEELNEMINGSVOORWAARDEN
- De deelnemer verklaart dat zijn elektrische installaties conform zijn en dat hij voldoet aan alle wettelijke verplichtingen en normen met betrekking tot zijn activiteit;
- Hij verklaart tevens te beschikken over alle toelatingen en attesten die vereist zijn op het gebied van werkgelegenheid, veiligheid, voedselveiligheid, toegang tot het beroep en verzekeringen die nodig zijn voor de uitoefening van de activiteit, in het bijzonder de burgerlijke aansprakelijkheid tegenover derden en aansluiting bij het FAVV;
- In geval van schade veroorzaakt aan een bezoeker of een derde partij, neemt de exposant de volledige verantwoordelijkheid op zich. In een dergelijk geval ziet de deelnemer in elk geval af van elk verhaal tegen de organisator;
- De organisator behoudt zich het recht voor om deelnemers te weigeren;
- In geval van een negatief advies naar aanleiding van de controle van de brandweer, de hygiëne of de FOD, kan de deelnemer eventueel van het evenement worden uitgesloten.
- In geen geval kan de deelnemer aanspraak maken op enige financiële compensatie, schadeloosstelling of vergoeding:
-
- In geval van uitsluiting wegens het niet voldoen aan de voorwaarden voor deelname en/of de voorwaarden voor duurzaamheid;
- Indien onvoorziene meteorologische, politieke, economische, gezondheids- of veiligheidsgebeurtenissen het evenement verhinderen of de uitvoering ervan belemmeren;
- Indien de deelnemer een maand vóór het evenement niet schriftelijk te kennen heeft gegeven zijn inschrijving te willen annuleren en bij de opening van het evenement zijn standplaats niet heeft ingenomen.
DUURZAAMHEID
Het huidige wettelijke kader vereist het gebruik van herbruikbare verpakkingen voor het serveren van eten en dranken op onze evenementen (Brudalex 2.0, punt 3).
Gelieve er rekening mee te houden dat de hygiënevoorschriften en voorwaarden met betrekking tot de organisatie van het evenement niet toestaan dat er ter plaatse wordt schoongemaakt (geen warm water, geen adequate ruimte). Het is daarom noodzakelijk om voor voldoende vaatwerk te zorgen.
NETHEID
Exposanten verbinden zich ertoe hun vuilniszakken, gebruikte olie en ander afval terug te nemen. Bij niet-naleving van deze verplichting mag elke overtreder, op basis van artikel 14 van het algemeen politiereglement gemeenschappelijk voor de 19 gemeenten van het Brussels Hoofdstedelijk Gewest, goedgekeurd door de Gemeenteraad op 21 januari 2020, onderworpen worden aan een gemeentelijke administratieve boete van maximaal 500 euro.
Hoe kunt u deelnemen?
- INSCHRIJVING via het formulier (zie hieronder). Een selectie zal worden gemaakt door het organiserende team. Let op: slechts één inschrijving per deelnemer!
- Een BEVESTIGING van uw deelname ontvangt u in de loop van april, met vermelding van de zone waarin u wordt geplaatst.
- De BETALING moet gebeuren bij ontvangst van de bevestiging. De inschrijving is pas definitief na ontvangst van de betaling. In de bevestigingsbrief vindt u alle praktische informatie en modaliteiten voor de betaling.
- TOEWIJZING van uw precieze standplaats op de dag zelf (de organisator behoudt zich het recht voor om een standplaats te verplaatsen indien nodig).
Afsluiting van de inschrijvingen: 31.03.2025
Inschrijvingsformulier - Feest van de Tervurenlaan 2025