Transparantie van de bezoldigingen

Mandatenaangifte van het College

Overeenkomstig art. 7 van de gezamenlijke ordonnantie van 14.12.2017 van het Brussels Hoofdstedelijk Gewest en de Gemeenschappelijke Gemeenschapscommissie inzake de transparantie van de bezoldigingen en de voordelen van de Brusselse volksvertegenwoordigers, moeten de burgemeester, de voorzitters van de OCMW’s en de schepenen tegen 1 oktober van elk jaar een aangifte indienen, die op de website van elke gemeente moet worden gepubliceerd.

2021

Aangifte – Benoit Cerexhe
Aangifte – Caroline Lhoir
Aangifte – Alexandre Pirson
Aangifte – Françoise de Callatay
Aangifte – Antoine Bertrand
Aangifte – Carine Kolchory
Aangifte – Dominique Harmel
Aangifte – Raphaël van Breugel
Aangifte – Helmut De Vos
Aangifte – Philippe van Cranem

2020

Aangifte – Benoit Cerexhe
Aangifte – Caroline Lhoir
Aangifte – Alexandre Pirson
Aangifte – Françoise de Callatay
Aangifte – Antoine Bertrand
Aangifte – Carine Kolchory
Aangifte – Dominique Harmel
Aangifte – Raphaël van Breugel
Aangifte – Helmut De Vos
Aangifte – Philippe van Cranem

2019

Aangifte – Benoit Cerexhe
Aangifte – Caroline Lhoir
Aangifte – Alexandre Pirson
Aangifte – Françoise de Callatay
Aangifte – Antoine Bertrand
Aangifte – Carine Kolchory
Aangifte – Dominique Harmel
Aangifte – Raphaël van Breugel
Aangifte – Helmut De Vos
Aangifte – Philippe van Cranem

 

Jaarverslagen over de transparantie van de bezoldigingen

Conform art.7 van de ordonnantie van het Brussels Hoofdstedelijk Gewest en de Gemeenschappelijke Gemeenschapscommissie van 14.12.2017 betreffende de transparantie van de bezoldigingen en voordelen van de Brusselse openbare mandatarissen, is de Gemeentesecretaris bevoegd om een jaarverslag over de transparantie van de bezoldigingen en voordelen van gemeentelijke mandatarissen te publiceren.

Jaarverslag 2020  betreffende de transparantie van de bezoldingingen
Jaarverslag 2019  betreffende de transparantie van de bezoldingingen
OCMW – Jaarverslag 2019  betreffende de transparantie van de bezoldingingen
Jaarverslag 2018  betreffende de transparantie van de bezoldingingen
Jaarverslag 2017  betreffende de transparantie van de bezoldingingen – paart 1
Jaarverslag 2017 betreffende de transparantie van de bezoldingingen – paart 2

 

Toegang tot administratieve documenten

De wet van 12.11.1997 betreffende de openbaarheid van bestuur in de provincies en gemeenten houdt een aantal verplichtingen in op het gebied van openbaarheid van bestuursdocumenten.

U vindt onder deze rubriek, die geregeld wordt bijgewerkt, de antwoorden van het College van burgemeester en schepenen van Sint-Pieters-Woluwe op de vragen die door de burgers gesteld worden.

Liste du patrimoine artistique de la commune – Collège du 07.10.21
Registre amiante – Sportcity – Collège du 10.06.21
Registre amiante – Centre Scolaire Eddy Merck – Collège du 10.06.21
Liste des membres des cabinets des Bourgmestres et Echevins – Collège du 18.07.2019Liste actualisée de novembre 2020 
Elections communales 2018 : procurations – Collège du 02.05.2019
Demande de classement comme site du talus du Vignoble des Etangs – Collège du 11.04.2019
Inventaires amiante et programmes de gestion des risques d’exposition à l’amiante de Sportcity – Collège du 14.03.2019
Interpellation citoyenne – Collège du 10.01.2019
Copie des permis d’urbanisme délivrés pour les nouveaux projets des promoteurs immobiliers – Collège du 20.12.2018
Statuts administratif et pécuniaire du personnel communal non-enseignant – Collège du 12.12.2018 – statut pécuniaire – statut administratif
Elections communales 2018, procurations – Collège du 24.10.2018
Infiltration et stabilité des bâtiments communaux – Collège du 11.10.2018
Registre de sécurité des bâtiments communaux – Collège du 11.10.2018
Centre scolaire Eddy Merckx Registre Sécurité – courriel du 10.09.2018
Jumelages – partenariats – Collège du 23.08.2018
Liste des électeurs – Collège du 23.08.2018
Centre scolaire Eddy Merckx Registre de Sécurité – Collège du 12.07.2018
ASBL – Rémunération – mandataires – missions – voyage – courriel du 12.07.2018
ASBL Jumelages et Partenariats – Collège du 28.06.2018
Organigramme du personnel – Collège du 28.06.2018
Diverses demandes – Collège du 22.03.2018
Aung San Suu Kyi – Collège du 16.11.2017
Rémunération des mandataires – Collège du 28.09.2017
Rémunération du Bourgmestre – Collège du 28.09.2017
Liste des mandats – courriel du 14.07.2017
Google Analytics – courriel du 29.06.2017
Programme de cohésion sociale de la Région – courriel du 28.06.2017